Minggu, 03 Oktober 2010

Joke Sore

Si Ujang punya bini terkenal bawel , tiap hari kerjanya ngomel, suatu siang si Ujang berantem ame bininye, yg mane bininye nyerocos aje kagak berhenti .



Saking keselnya bininye diceburin dah kesumur. Tapi malemnya die kangen juga ame omelan bininya. Ternyata sepi juga ye kagak ade bini gua.



Nah malem itu juga dia kesumur, dia turunin tali kesumur kali aja bini gue masih idup, trus narik ini tali.



Enggak lama kemudian terasa talinya ada yang megang, buru buru si ujang tarik tuh tali, tapi ternyata yg nongol setan penunggu sumur.



Si Ujang langsung tanya "Siape loo, mane bini gue ?".



Jawab setan penunggu: "Bini elu ? Ade tuh dibawah. Pusing gue, ngomel melulu, mending gue ngungsi aja dah."





Sent from my CooLBerry®
◄ Newer Post Older Post ►